Loading tags...

Monday, April 17, 2006

ריקוד עם מטריה




Powered by Castpost

לטיול הלכתי ביום סגריר אחד
ומטריה לקחתי תלויה לי על היד
ופתאום טיפטף והופ על הכתף
המטריה הנפתי ושרתי לי בכיף

פזמון:
ריקוד נפלא בגשם ריקוד עם מטריה
ריקוד נפלא כזה שכמוהו לא היה
ריקוד נפלא בגשם ריקוד עם מטריה
ריקוד נפלא שכמוהו לא היה

ואז על כר הדשא עצרתי לי לראות
כיצד מימי הגשם עושים בו שלוליות
וברחוב צדדי מתחת לידי
המטריה שלי צועדת עמדי

פזמון
ריקוד נפלא בגשם ריקוד עם מטריה
ריקוד נפלא כזה שכמוהו לא היה
ריקוד נפלא בגשם ריקוד עם מטריה
ריקוד נפלא שכמוהו לא היה

פתאום ברק ורעם וגשם עז ניתך
וגג גדול עוד פעם מעל הראש נפתח
מטריה עלי רקדי התגלגלי
אשרוק ואזמר לך את הריקוד שלי

פזמון
ריקוד נפלא בגשם ריקוד עם מטריה
ריקוד נפלא כזה שכמוהו לא היה
ריקוד נפלא בגשם ריקוד עם מטריה
ריקוד נפלא שכמוהו לא היה

מילים: מירי מיירס, לחן: ליאורה שלזינגר



0 Comments:

Post a Comment

<< Home